PATIENTTILFREDSHED


Intern tilfredshedsmåling

På Capio CFR måler vi løbende vores patienters tilfredshed med den behandling og service, som de har modtaget hos os.

Se resultaterne af vores seneste målinger her (1. halvår 2017):

Indlagte patienter

Ambulante patienter










Ekstern tilfredshedsmåling

Vores egen tilfredshedsmåling er et supplement til den landsdækkende 'LUP' (Landsdækkende Undersøgelse af Patientoplevelse), der hvert år gennemføres blandt alle offentlige og private sygehuse af Enheden for Evaluering og Brugerinddragelse under Region Hovedstaden.

Både LUP og vores egne interne målinger er et stærkt værktøj til konstant at forbedre kvaliteten af vores arbejde og sikre, at vores kvalitetsstandarder overholdes i forhold til Den Danske Kvalitetsmodel.

Ved at følge linket nedenfor får du adgang til resultaterne af LUP 2016 og en samlet oversigt, der viser, hvordan Capio CFR (tidligere CFR Hospitaler) klarede sig sammenlignet med de øvrige offentlige og private hospitaler i Danmark.

Resultaterne af LUP 2016 placerer Capio CFR helt i toppen af det danske hospitalsvæsen som et af de hospitaler, der leverer bedst på de kvalitets-parameter, der måles på i LUP.

Se resultaterne fra LUP 2016 her.